2011 рік
1. Особливості діяльності торгівельних організацій. Гуртова (оптова) торгівля. Роздрібна торгівля. 4
2. Групування витрат на виробництво у рослинництві, у тваринництві, у допоміжних виробництвах, у підсобних промислових виробництвах за статтями калькуляції. 8
3. Задача №1 13
Список використаної літератури 14
1. Особливості діяльності торгівельних організацій. Гуртова (оптова) торгівля. Роздрібна торгівля.
У процесі комерційної діяльності кожний підприємець зіштовхується із проблемою реалізації продукції.
Забезпечення успіху при цьому безпосередньо пов'язане з глибоким і всебічним вивченням ринку й ринкових можливостей виробленого продукту. Аналіз ринкових умов господарювання, розробка шляхів і методів впровадження товару на ринок і розширення обсягів його реалізації становлять особливий напрямок у діяльності фірми............
Існують два основних способи реалізації: робота на замовлення й робота на вільний ринок.
Робота на замовлення. При цьому способі підприємство працює на заздалегідь відомий ринок. Випуск продукції здійснюється відповідно до наявного портфеля замовлень, укладеними контрактами, підрядами й попередніми згодами про поставки виробленої продукції й надання послуг. Заздалегідь обговорюються строки, технічні характеристики товарів, обсяги поставок продукції, ціни.
ЗМІСТ
1. Особливості діяльності торгівельних організацій. Гуртова (оптова) торгівля. Роздрібна торгівля. 4
2. Групування витрат на виробництво у рослинництві, у тваринництві, у допоміжних виробництвах, у підсобних промислових виробництвах за статтями калькуляції. 8
3. Задача №1 13
Список використаної літератури 14
1. Особливості діяльності торгівельних організацій. Гуртова (оптова) торгівля. Роздрібна торгівля.
У процесі комерційної діяльності кожний підприємець зіштовхується із проблемою реалізації продукції.
Забезпечення успіху при цьому безпосередньо пов'язане з глибоким і всебічним вивченням ринку й ринкових можливостей виробленого продукту. Аналіз ринкових умов господарювання, розробка шляхів і методів впровадження товару на ринок і розширення обсягів його реалізації становлять особливий напрямок у діяльності фірми............
Існують два основних способи реалізації: робота на замовлення й робота на вільний ринок.
Робота на замовлення. При цьому способі підприємство працює на заздалегідь відомий ринок. Випуск продукції здійснюється відповідно до наявного портфеля замовлень, укладеними контрактами, підрядами й попередніми згодами про поставки виробленої продукції й надання послуг. Заздалегідь обговорюються строки, технічні характеристики товарів, обсяги поставок продукції, ціни.
Скачати: контр БОГНГ.doc
Комментариев нет:
Отправить комментарий