Семінарське заняття № 2
1. Менеджера характеризують такі якості:
а) організаторські здібності, інтелектуальні, галузеві та функціональні якості;
б) національні, галузеві та функціональні якості;
в) галузеві, психологічні, національні та функціональні особливості.
а) уточнення поставленого завдання, послідовне виконання його;
б) здатність людини до набуття, оновлення та розвитку знань, умінь, адаптації до змін в оточуючому середовищі;
в) систематичне оцінювання свого просування, вивчення можливостей своєї кар’єри, вміле визначення цілей.
3. Здатність керувати-це:
а) високий рівень здібностей керування;
б) здатність піддаватись впливу людей;
в) здатність піддаватись впливу оточуючого середовища.
4. Керівник виконує основні функції:
а) підбір кадрів, організація, планування, узгодження, прийняття рішення;
б) планування, організація, узгодження і розв’язання конфліктів, контроль;
в) організація, відбір та генерація ідей, прийняття рішення.
5. Менеджер організації – це:
а) одноосібний керівник, функціональний організатор, організатор праці та процесу управління;
б) організатор трудового колективу, одноосібний керівник, недостатньо-професійно компетентний;
в) слабкий організатор, організатор навчання персоналу, організатор трудової активності працівників.
6. Існує кілька видів відповідальності менеджера:
а) громадська, адміністративна, дисциплінарна;
б) матеріальна, кримінальна;
в) адміністративна, дисциплінарна, матеріальна, кримінальна.
7. Авторитет – це:
а) особа, яка має неформальний вплив на інших, заснований на знаннях, моральних засадах та досвіді;
б) особа, яка немає достатнього впливу на інших, не несе відповідальності за свої дії;
в) особа, яка має неформальний вплив на інших, не бере на себе найскладніших, найвідповідальніших обов’язків.
8. Коли ви перевантажені роботою, чи знаходите час для пояснення співробітниками, що Ви від них чекаєте:
а) інколи;
б) справляюсь сам;
в) так, знаходжу.
9. На Вашу думку планування кар’єри – це процес:
а) повільного розвитку професійної самоконцепції і самовизначення у термінах власних здібностей, талантів, мотивів, потреб та цінностей;
б) швидкого розвитку професійної самоконцепції і самовизначення у термінах своїх талантів, мотивів, потреб та цінностей;
в) який неможливо запланувати наперед, але який заставляє особистість постій вдосконалюватись.
10. Яке із цих тверджень вірне:
а) кар’єра – це шлях до успіху у житті;
б) кар’єра – це досягнення високого положення у суспільстві;
в) кар’єра – це успішне просування у службовій діяльності.
11. В управлінні персоналом при вирішенні питання про підвищення посади працівника, керівництво організації перш за все повинно розглятнути:
а) стаж роботи, компетентність, успіхи;
б) компетентність;
в) формальний і неформальний стан в організації;
12. Конкурентноздатний менеджер – це:
а) лідер, у якого добре розвинуті професійно-зорієнтовані та комунікативно-технологічні та колективні здібності;
б) менеджер, який вміє віддавати накази та розпорядження;
в) менеджер, який володіє комунікабельністю та здібністю працювати в колективі.
13. Підприємець, на Вашу думку, це те ж саме, що і:
а) менеджер;
б) людина, яка бере на себе відповідальність і ризик за організацію власної справи;
в) начальник відділу в універмазі.
14. Найважливішими елементами організації є:
а) працівники фірми;
б) мета і завдання організації;
в) культура і імідж фірми.
15. Вибір, який повинен зробити керівник, щоб виконати посадові обов’язки:
а) інтуїтивне рішення;
б) організаційне рішення;
в) альтернатива.
16. Формою влади менеджера є:
а) способи і прийоми впливу на бригаду робітників;
б) експорт продукції;
в) повноваження.
17. З моменту приходу спеціаліста на підприємство заводиться:
а) особова справа;
б) досьє;
в) трудова книжка.
18. Дружба для Вас:
а) співробітництво;
б) підтримка;
в) альтруїзм.
19. Справжній спеціаліст повинен перш за все володіти:
а) талантом;
б) рішучістю;
в) підготовкою.
20. Ви зіштовхуєтеся із несподіванкою (не тільки сидячи за кермом) і:
а) гальмуєте;
б) додаєте швидкості;
в) губитеся.
21. У яких випадках підлеглі залежать від керівника:
а) можливість виказати своєї думки про діяльність організації;
б) підвищення заробітної плати, просування по службі;
в) працювати в умовах, яких бажає робітних.
22. Якщо ви говорите при публіці, то відчуваєте, що:
а) всі слухають;
б) вас критикують;
в) засмучуєтеся.
23. Лідирування – це:
а) здатність чинити вплив на людей та групи в процесі направлення їх діяльності для досягнення цілі;
б) здатність маневрувати людьми на вашу користь;
в) здатність вести за собою людей нав’язуючи їм свою думку.
24. На Вашу думку Попелюшка була:
а) нещасливою дівчинкою;
б) кар'єристкою;
в) буркотухою.
25. Як би Ви визначили своє життя?:
а) партія в шахи;
б) матч боксу;
в) гра в покер.
КЛЮЧ ДО ТЕСТУ
Номер запитання | а) | б) | в) |
1 | 4 | | |
2 | | 4 | |
3 | 4 | | |
4 | | 4 | |
5 | 4 | | |
6 | | | 4 |
7 | 4 | | |
8 | | | 4 |
9 | | | 4 |
10 | | | 4 |
11 | 4 | | |
12 | 4 | | |
13 | | 4 | |
14 | 4 | | |
15 | | 4 | |
16 | | | 4 |
17 | 4 | | |
18 | | 4 | |
19 | | | 4 |
20 | 4 | | |
21 | | 4 | |
22 | 4 | | |
23 | 4 | | |
24 | 4 | | |
25 | 1 | 1 | 1 |
ВСЬОГО – 99 балів
„5” відмінно – від 89 до 99 балів
„4” добре – від 79 – 88 балів
„3” задовільно – від 69 до 78 балів
„2” незадовільно – до 77 балів (включно)
Комментариев нет:
Отправить комментарий