30 янв. 2010 г.

Тест 2. Оцінка спроможності бути керівником. Менежмент

Семінарське заняття № 2
1.     Менеджера характеризують такі якості:

а) організаторські здібності, інтелектуальні, галузеві та функціональні якості;

б) національні, галузеві та функціональні якості;

в) галузеві, психологічні, національні та функціональні особливості.


2.     Здатність до саморозвитку- це:

а) уточнення поставленого завдання, послідовне виконання його;

б) здатність людини до набуття, оновлення та розвитку знань, умінь, адаптації до змін в оточуючому середовищі;

в) систематичне оцінювання свого просування, вивчення можливостей своєї кар’єри, вміле визначення цілей.



3.     Здатність керувати-це:

а) високий рівень здібностей керування;

б) здатність піддаватись впливу людей;

в) здатність піддаватись впливу оточуючого середовища.



4.      Керівник виконує основні функції:

а) підбір кадрів, організація, планування, узгодження, прийняття рішення;

б) планування, організація, узгодження і розв’язання конфліктів, контроль;

в) організація, відбір та генерація ідей, прийняття рішення.



5.      Менеджер організації – це:

а) одноосібний керівник, функціональний організатор, організатор праці та процесу управління;

б) організатор трудового колективу, одноосібний керівник, недостатньо-професійно компетентний;

в) слабкий організатор, організатор навчання персоналу, організатор трудової активності працівників.



6.     Існує кілька видів відповідальності менеджера:

а) громадська, адміністративна, дисциплінарна;

б) матеріальна, кримінальна;

в) адміністративна, дисциплінарна, матеріальна, кримінальна.



7.      Авторитет – це:

а) особа, яка має неформальний вплив на інших, заснований на знаннях, моральних засадах та досвіді;

б) особа, яка немає достатнього впливу на інших, не несе відповідальності за свої дії;

в) особа, яка має неформальний вплив на інших, не бере на себе найскладніших, найвідповідальніших обов’язків.



8.      Коли ви перевантажені роботою, чи знаходите час для пояснення співробітниками, що Ви від них чекаєте:

а) інколи;

б) справляюсь сам;

в) так, знаходжу.



9.      На Вашу думку планування кар’єри – це процес:

а) повільного розвитку професійної самоконцепції і самовизначення у термінах власних здібностей, талантів, мотивів, потреб та цінностей;

б) швидкого розвитку професійної самоконцепції і самовизначення у термінах своїх талантів, мотивів, потреб та цінностей;

в) який неможливо запланувати наперед, але який заставляє особистість постій вдосконалюватись.



10.                        Яке із цих тверджень вірне:

а) кар’єра – це шлях до успіху у житті;

б) кар’єра – це досягнення високого положення у суспільстві;

в) кар’єра – це успішне просування у службовій діяльності.



11.                        В управлінні персоналом при вирішенні питання про підвищення посади працівника, керівництво організації перш за все повинно розглятнути:

а) стаж роботи, компетентність, успіхи;

б) компетентність;

в) формальний і неформальний стан в організації;



12.                        Конкурентноздатний менеджер – це:

а) лідер, у якого добре розвинуті професійно-зорієнтовані та комунікативно-технологічні та колективні здібності;

б) менеджер, який вміє віддавати накази та розпорядження;

в) менеджер, який володіє комунікабельністю та здібністю працювати в колективі.



13.                        Підприємець, на Вашу думку, це те ж саме, що і:

а) менеджер;

б) людина, яка бере на себе відповідальність і ризик за організацію власної справи;

в) начальник відділу в універмазі.



14.                        Найважливішими елементами організації є:

а) працівники фірми;

б) мета і завдання організації;

в) культура і імідж фірми.



15.                        Вибір, який повинен зробити керівник, щоб виконати посадові обов’язки:

а) інтуїтивне рішення;

б) організаційне рішення;

в) альтернатива.



16.                        Формою влади менеджера є:

а) способи і прийоми впливу на бригаду робітників;

б) експорт продукції;

в) повноваження.



17.                        З моменту приходу спеціаліста на підприємство заводиться:

а) особова справа;

б) досьє;

в) трудова книжка.



18.                        Дружба для Вас:

а) співробітництво;

б) підтримка;

в) альтруїзм.



19.                       Справжній спеціаліст повинен перш за все володіти:

а) талантом;

б) рішучістю;

в) підготовкою.



20.                        Ви зіштовхуєтеся із несподіванкою (не тільки сидячи за кермом) і:

а) гальмуєте;

б) додаєте швидкості;

в) губитеся.



21.                        У яких випадках підлеглі залежать від керівника:

а) можливість виказати своєї думки про діяльність організації;

б) підвищення заробітної плати, просування по службі;

в) працювати в умовах, яких бажає робітних.



22.                       Якщо ви говорите при публіці, то відчуваєте, що:

а) всі слухають;

б) вас критикують;

в) засмучуєтеся.



23.                        Лідирування – це:

а) здатність чинити вплив на людей та групи в процесі направлення їх діяльності для досягнення цілі;

б) здатність маневрувати людьми на вашу користь;

в) здатність вести за собою людей нав’язуючи їм свою думку.



24.                        На Вашу думку Попелюшка була:

а) нещасливою дівчинкою;

б) кар'єристкою;

в) буркотухою.



25.                        Як би Ви визначили своє життя?:

а) партія в шахи;

б) матч боксу;

в) гра в покер.

 


КЛЮЧ ДО ТЕСТУ



Номер запитання

а)

б)

в)

1

4





2



4



3

4





4



4



5

4





6





4

7

4





8





4

9





4

10





4

11

4





12

4





13



4



14

4





15



4



16





4

17

4





18



4



19





4

20

4





21



4



22

4





23

4





24

4





25

1

1

1

                ВСЬОГО – 99 балів



„5” відмінно – від 89 до 99 балів

„4” добре – від 79 – 88 балів

„3” задовільно – від 69 до 78 балів

„2” незадовільно – до 77 балів (включно)

Комментариев нет:

Отправить комментарий