1. Суть і поняття “менеджмент”.
2. Визначення поняття “ціль”. Вимоги до цілей.
3. Функції управління, взаємозв’язок між ними.
4. Принципи менеджменту, короткий зміст.
5. Методи менеджменту.
6. Визначення понять “менеджер”, бізнесмен”, “підприємець”.
7. Загальні риси та відмінності визначень понять “менеджер”, бізнесмен”, “підприємець”, “фахівець”.
8. Визначення сучасних теорій менеджменту. *
9. Зміст поняття “інформація”. Функції інформації. *
10. Визначення категорії “прийняття управлінського рішення”. Фактори, які впливають на процес прийняття рішення.
11. Основні моделі прийняття рішень.
12. Основні принципи прийняття рішень.
13. Етапи (послідовність) процесу розроблення та прийняття рішень.
14. Методи прийняття управлінських рішень.
15. Порівняльна характеристика організаційних структур США, Західної Європи та Японії. *
16. Робоче місце. Класифікація робочих місць.
17. Сутність планування як функції управління. Мета та процес планування.
18. Критерії класифікації планів організації.
19. Мета, місія, цілі та задачі планування.
20. Визначення поняття “стратегія”. Основні елементи стратегії.
21. Основні рівні стратегій.
22. Коротка характеристика основних розділів бізнес-плану. *
23. Зміст функції організації.
24. Поняття організаційної структури. Фактори, які впливають на формування організаційної структури.
25. Типи організаційних структур. Коротка характеристика.
26. Лінійно-організаційна структура: характеристика, схема та приклад.
27. Характеристика лінійно-штабної організаційної структури, приклад.
28. Характеристика, переваги та недоліки функціонально-організаційної структури, приклад.
29. Лінійно-функціональна організаційна структура: схема, характеристика та приклад.
30. Дивізіональна організаційна структура: характеристика та приклад.
31. Матрична організаційна структура: характеристика та приклад.
32. Лінійні та функціональні менеджери. *
33. Мотивація: поняття і сутність.
34. Змістовні теорії мотивації, коротка характеристика.
35. Теорія ієрархії потреб А. Маслоу.
36. Процесні (процесуальні) теорії мотивації.
37. Конфлікт. Види конфліктів. Причини конфліктів. *
38. Визначення понять “повноваження”, “вплив”, “влада”, “лідирування”. Різниця між категорією “повноваження” і “влада”.
39. Поняття та процес контролю.
40. Перший етап процес: вимірювання реальних процесів, що здійснюється в організації.
41. Другий етап процесу контролю: порівняння результатів реального виконання з встановленими стандартами.
42. Третій етап процесу контролю: реакція на порівняння.
43. Класифікація та види систем контролю.
44. Визначення понять “випереджаючий контроль”, “поточний контроль”, “заключний контроль”.
45. Параметри ефективної системи контролю.
46. Інструменти управлінського контролю.
47. Фінансовий контроль.
48. Контроль і контролінг. *
49. Поняття аудиту, методи здійснення аудиторської перевірки. *
50. Аудит. Види аудиту. *
___________________________________________
* - питання для самостійного вивчення
Комментариев нет:
Отправить комментарий